تووولدت مباااااااااااارک زهرا جوونم

 

http://38ccda.medialib.glogster.com/media/6157644ee54b189d205fd025bc5ebd5c3902112b79b7be44caf5d22791dc6b27/c-users-dina-pictures-mustache.gif

آدمـیــ کِـ زیــآد مـیـخَـنـده از

هَـمـهـ غـمـگـیـ:'(ـنــ تــره وَلـیـ دنـبـآلــ

جَــلـبــ تـوجّــهـ نـیـسـتــ

http://axgig.com/images/83830106332020591344.jpg

تولدت مبارک:)البته پسآپس

:)

قبلش گرفتار بودم بوخودا:)

شرمنده خانوم گلم:)))

خـوبـے اینـ دُنیـآے مَـجــآزے اینـِـ کـِ میتونے
جَوآبــ خـیـلـیـآ رو نَدے یَنے
کـِ ندیدے مثلـا


زریـ خعلی ماهیـ:)

♫♫♫♫♫♫♫

عاقا اصن من عااااشششقشم رسما:)

دختر باکلاس

ناز

دیوونه ینی به شدددتـ ها..


بعـضی هـا را هـر چقـدر هـم ک بخـواهی"تمـام"نمیـشونـد

حضـورشان "گـرم" است

سکوتـشان خـالی میکـند دلِ آدم را...

هـر دم ,هـر لحظـه "کـم"مـیآوریـشان

و اینجـا مـن کـم دارمـت...

 

اینام ماییم:)
منمو زهرا جووووونم:)

یهـ دوست خوبـ

یهـ  دختر جیگر

J

مهربونـ

خوشـ زبونـ

یه دونسـ

دیوونسـ

نمونسـJ


زهرا توووفلد

بودنت مبارک:)

اصن عاااشششق فروردینی ها و بهمنی ها شدم رف:*

 

 

تولدش از همین جا مبالک:)
ندید که ماچت کنم +بغل خووو دعوتم نکردی که..

اینجوریاس دیگه باس ضربدر2کنی ماچ و بغلو..

دوستت دارم و هیچوقت خوبیاتو فراموش نمیکنم...

البت جبرانم نمیکنما خوبیاتو

گفدم دیگه انتظار نداشته باشی

 مث خودت خوب باشم:)

بله دخی بلا

Fashion and Style

ایشالا هزااااااااار ساله شی

و همیشه سالم و سلامت باشی:)

و همیشه همه ی خوبی ها

مال تو و دوستات باشهـ...

امیدوارم ب همه ی آرزوهای قشنگت برسی..


بوووس:\

یااااا دمت قیییییییژژژژژژژژژژ:)

امیدوارم همیشه مال خودم باشی

با خودم

پیش خودم

با حرفای قشنگت

ک همیشم لدف داشدی بم

ک همیشه خوشحالم میکنن

از این رو ب اون رو میشم

شاد میشم:)

دیفونه میشم اصن

ازین ک دوسدای خوبی مث تو دارم

عزززززیزم:)

*بازمـ میگمـ جیملـ تفلدتـ موبالکـ*

*دوکستـ دالمـ به اندازه ی یهـ آسمونـ پر از قاصدکـ*

عشق است قافیه بیت بالا

اصن شاعر و نویسنده شدیم

واس این دوسدای خوشملمون:)

 

Happy Birthday Cake 

"Happy Birthday"

پرچمت بالاس رفیق:)

میخوامت شدییید

دوستت دارم فراوون:)

راضیم ازت...

فدایی داری...

ببقشی اگه زیاد خوب نشد

بابت تاخیرم معذرت ...

عژیژممم

 

 



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت11:09---11 تير 1393
عاطفه شکوفه رسولیه نه شمایلی
اون نرگسه که فامیلیش شمایلیه
قاط زدی حسابی
جاااان؟؟؟؟!!!!!! حالت خوبه عزیزم؟مگه من چی گفتم!!!!!!!!!!به جان خودم زهرا حسابی قاطی کردی


محمد
ساعت13:05---4 تير 1393
مبارک باشه
مبارک صاحابش


این سو
ساعت18:55---6 ارديبهشت 1393
سلام.وبت خیلی خوبه به منم سر بزن.من همکلاسی و دوست صمیمی زهرا هم هستم
شکوفه خانوم شمایی؟؟؟ باشه چشم میاام


زهرا
ساعت21:55---4 ارديبهشت 1393
سلام

ممنونم عاطقه جان

ایشالله جبران کنم

خیلی گلی

گل که نه گلستونی

اینم بدون شاید من گلی رو دیر یاد کنم ولی ممکن نیست مهرشو از دلم پاک کنم.

موفق و موید باشی!!!
قابلتو نداشت زری جونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 4 ارديبهشت 1393برچسب:, | 3 PM | نويسنده : عاطفه |